Strony

wtorek, 2 stycznia 2018

New Year's Eve 2017


Jak co roku na początku stycznia pokazuję Wam stylizację sylwestrową :)
Poprzednie możecie zobaczyć tutaj: 2016, 2015 (uważam że wtedy wyglądałam najlepiej), 2014, 2013, 2012 :)

W tym roku Sylwestra spędziliśmy w domu, jednak chciałam wyglądać ładnie. 
Co prawda kapcie
i skarpeciochy towarzyszyły mi cały wieczór (a po północy przebrałam się w dresik :P) , ale do zdjęć musiały być szpilki :)
No i pomimo że nie lubię srebra, to tym razem postawiłam w większości na ten kolor. Poza tym czuję się "duża"
i muszę w końcu coś z tym zrobić, ale w tej stylizacji czułam się dobrze :)

A Wy co sądzicie?? Może jednak któraś z poprzednich lat podobała Wam się bardziej??
Dajcie znać w komentarzach :)

Ps. Jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*












sukienka- Zara | kolczyki- Mango | torebka- Mohito | szpilki- Vices | pomadka- Sephora

3 komentarze:

  1. No Kochana wyglądasz jak milion dolarów:) piękną masz sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzieć Ciebie w srebrze to faktycznie dziwne! :) ale miłe uczucie, bo ja zdecydowanie srebro wolę.
    Racja, wersja z 2016 najładniejsza chociaż w 2017 podobała mi się kolorystyka i ta obecna też jest fajna!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...