Strony

wtorek, 26 września 2017

Braids


Dzisiaj na sportowo, ale inaczej niż zazwyczaj, czyli w warkoczach i z plecaczkiem :)
Dawno nie chodziłam w takiej fryzurze, ostatni raz chyba jak byłam jeszcze dzieckiem.
Jednak uważam, że jest wyglądam całkiem znośnie, poza tym jest bardzo wygodna.
Natomiast plecak mam od zeszłego roku, ale dopiero teraz pokazuję go na blogu.
Nie wiem, czy w moim wieku "wypada" jeszcze nosić takie zestawy, ale lubię 
pokazywać różnorodność, więc myślę, że raz na jakiś czas taka stylizacja nikomu nie
zaszkodzi. Co sądzicie o całości?? :)

















fot. Marcjanna

bomberka, t-shirt, jeansy- Bershka | kolczyki- Orsay | okulary- Brylove.pl | zegarek- Parfois | plecaczek- Shein |
adidasy- Reebok | bransoletki- dedicante.pl

4 komentarze:

  1. podoba mi się ten zestaw i to bardzo:)super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) też bardzo lubię takie warkoczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a kto zabroni? bardzo fajnie :) i młodsze czytelniczki na pewno też skorzystają z tej propozycji.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...