Strony

środa, 15 marca 2017

Fluffy


Włochate sweterki, takie jak ten, który jest częścią dzisiejszej stylizacji, bardzo lubię, ale równocześnie nienawidzę ;)
Są mega ciepłe, jednak strasznie pogrubiają. Co prawda mi się ostatnio troszkę przytyło,
ale nie zmienia to faktu, że owy sweterek dodaje mi kilogramów.

Niemniej jednak myślę, że dzisiejszy zestaw przypadnie Wam do gustu :)














fot. Ola, obróbka- ja

torebka- TK Maxx | szpilki- renee.pl | spodnie, choker- Bershka | sweter, kolczyki- nn | zegarek- Michael Kors | okulary- Ray Ban

5 komentarzy:

  1. torebka i aviatory <3
    też kiedyś lubiłam futrzaki,ale nawet ja wyglądam w nich jak kulka więc jakoś się ich pozbyłam ;P co nie zmienia faktu że stylizacja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great outfit and look! Did you receive my email? I want to talk to you about possible collaboration project! dhphotography-marketing@mail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja na obcasach
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...