Strony

wtorek, 10 marca 2015

Hoodie dress


 Od dawna chciałam sprawić sobie sportową sukienkę, ale taką, która będzie po prostu długą bluzą 'kangurką'.
Widziałam wiele na allegro, ale coś mi nigdy nie pasowało, poza tym obawiałam się o jakość, no i długo by
czekać na wysyłkę. Natomiast gdy zobaczyłam idealną na stronie naia.pl, nie wahałam się ani chwili, by ją zamówić:)
Jedynie miałam problem z wyborem koloru (więcej TUTAJ), ale jednak zdecydowałam się na czerń, gdyż jest to
kolor uniwersalny i pasuje do wszystkiego;)

Zestaw, który dziś widzicie, miałam na sobie w ostatnią sobotę na spotkaniu blogerek.
Relację z samej imprezy przedstawię Wam później, a teraz zapraszam do obejrzenia stylizacji.
Co sądzicie??:)
 
















fot. Ola

sukienka- naia.pl | czapka- allegro.pl | buty- Nike | rajstopy- Gatta | torebka, zegarek- Parfois | kolczyki- Rossmann 

22 komentarze:

  1. Slicznie ci w niej! :)
    Bardzo fajny ciuszek!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka pasuje tu jak łysemu grzebień/ Ziuta

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:) świetna ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukiena duzo lepiej wygląda na żywo i na Tobie ogólnie niż na zdj sklepowym - super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra! Też mam taki odcień szminki, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie Paulino tylko gdzie sie podziały Twoje seksowne stroje od jakiegos czasu same dresiory.... :) czekam na cos seksownego

    OdpowiedzUsuń
  8. jak Pani ekscelencja,zajebista :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sportowe sukienki, szkoda tylko, że nie pokazałaś co założyłaś na wierzch? Zgadzam się z komentarzem powyżej, fajnie by było zobaczyć cię w szpilkach i bardziej sensownej odsłonie. /alicja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kamizelkę sportową z kapturem, ale i w niej było mi za ciepło:) Szpilki jeszcze nadejdą, spokojnie, wiosna dopiero przed nami:)

      Usuń
  10. Chodziło mi o seksowną...jak się człowiek śpieszy....

    OdpowiedzUsuń
  11. ohoho zapachniało poważną wiosną :) bardzo fajna świeża stylizacja.
    PS. podrzucam nieoficjalny kod na -20%, który dostałam od kumpeli z bejeans.pl. kod to NOWE20 i dziala na nowości. sama nie skorzystam bo nei potrzebuje, ale moze komus sie przyda?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta sukienka, nie wiedziałam, że może to tak dobrze wyglądać. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, masz fajny styl, może spodoba Ci się moja biżuteria na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, wygodny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja! Uwielbiam tą czapkę <3

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...