Strony

piątek, 23 stycznia 2015

TGIF


czyli Thank God It’s Friday:D

Naprawdę cieszę się, że już piątek. 
Ostatnio dni w tygodniu mam naprawdę napięte, więc zawsze z niecierpliwością czekam na weekend.
Co prawda jest on ciut luźniejszy, ale wtedy też z reguły robię zdjęcia na bloga, sprzątam dom,
ale przede wszystkim mogę się wyspać:D Zapewne Wy też tak macie:)

Nie będę przedłużać, bo szczerze to nie mam dziś weny:)
Zapraszam Was po raz pierwszy na post, w którym zdjęcia były robione, gdy już się ściemniało.
Co prawda są troszkę zaszumione, ale nie chciałam użyć zewnętrznej lampy błyskowej.
Finalny efekt mnie zadowala:) A Was??:)















fot. P

kamizelka, torebka- allegro.pl | szorty czapka-nn | sweter- sh | bluzka- H&M | rajstopy- Gatta | zakolanówki- Biedronka |
EMU- butsklep.pl | kolczyki- Rossmann | zegarek- Michael Kors | bransoletki- AgnesArt, Neuf Bijoux

16 komentarzy:

  1. Zauroczona jestem Twoimi kamizelkami ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłaś misia do mnie pisać, podziałałabym z photoshopem :* następnym razem pisz. a zestaw uroczy! i w weekendy mam to samo, a w tygodniu sypiam po 5 godzin bo szkoła.. ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale wystarczy mi zwykły PhotoScape do drobnych przeróbek, na poważniejsze nie mam czasu:)

      Usuń
  3. Zdjęcie 3 od dołu rewelacyjne!
    Dzisiejszy zestaw podzieliłabym na dwie części, od pasa w górę super, od pasa w dół jak dla mnie za bardzo "przekombinowane":( Moim zdaniem Paulino masz tendencję do przeładowania swoich zestawów, dla mnie zdecydowanie bardziej podobasz się w bardziej minimalistycznym stylu, czasami mniej znaczy więcej. /Alicja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Ty nie lubisz tego typu zestawów, ale dziękuję za opinię:)

      Usuń
  4. pozbądź się tego g.... z kciuka Paulino!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrażaj się, trochę kultury. Następnym razem tego typu komentarze będą usuwane.

      Usuń
    2. Paulino, toż dlatego są kropki, żeby nie było brzydkiego wyrazu.

      Usuń
    3. Kropki czy ich brak, nie życzę sobie takiego słownictwa na moim blogu. Mam nadzieję, że kolejny raz nie będę musiała tego pisać.

      Usuń
    4. no doooobraaaaaaaaaa

      Usuń
  5. Wspaniała jest ta kamizelka :-) a zdjęcia ładne, nawet lepiej, że bez lampy, bo mają taki klimat :-)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...