Strony

wtorek, 17 grudnia 2013

Przepis na święta- mój zestaw

Zapewne część z Was wie, iż w ostatnią niedzielę razem z Patrycją brałyśmy udział w evencie pt. "Przepis na święta", który odbył się
 w galerii Focus Mall w Zielonej Górze. Wystąpiłyśmy tam w roli stylistek, ale więcej o samym wydarzeniu napiszę w osobnym poście, kiedy już otrzymam resztę fotek od chłopaków z salonu Rever:)  

Dziś natomiast chciałam zaprezentować Wam moją stylizację, która miałam wtedy na sobie.
Zapraszam do oglądania i komentowania;)










fot.P:*

spódnica- virgini.pl | koszula- Mohito | rajstopy- Gatta | szpilki- Aldo | kopertówka- Hypnose | zegarek- Parfois | kolczyki- Orsay | bransoletki- Neuf Bijoux, Bracelet SUN

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, spódniczka jest po prostu boska w dodatku w zestawieniu z tymi rajstopami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zakochana w tej spódnicy, jest naprawdę genialna marzą mi się inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie, mogłabyś kliknąc w Sheinside na moim blogu? prosze, odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuś włoski to masz oszałamiające! ten kolor...... :-) przyznam, że zazdroszczę Ci cery, wyglądasz jakbyś miała 16 lat ;-)
    zestawik genialny! Jedyne czego można się przyczepić to faktycznie tych bransolet z krzyżami. Nie wypada. Krzyż to nie dekoracja - w życiu człowieka powinien pełnić inna funkcję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Co do krzyża to po pierwsze na zdjęciach go nawet nie widać, a po drugie ja nie widzę w tym nic złego, ma trochę odmienne zdanie na ten temat;)

      Usuń
  6. krzyż nie jest symbolem mody, ozdabiania się itp. Nie do tego służy.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie spódnicy z rajstopami i butami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie pasuje ta spódnica do tych rajstop i do tego ta koszula! Ja zapraszam do siebie, możesz też obserować, ja oczywiście Ciebie dodaję :) pozdrawiam, photo-mystyle.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne połączenie kolorów :) świetny zestaw, idealny na święta :) sama z chęcią bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...