Strony

czwartek, 22 listopada 2012

Neonowy komin DIY

Cześć:)

Od niedzieli nie pojawił się żaden nowy post, a to dlatego, że byłam przeziębiona, pracowałam z domu (nie mogłam iść na L4) i nie ruszałam się nigdzie. Stąd nie miałam zdjęć żadnej nowej stylizacji:/

Dziś już czuję się dobrze i jest post:D

Co prawda nie jest to post z zestawem, ale z kominem, który uszyłam sobie wczoraj wieczorem:)
Komin powstał z resztek poszewki, które zostały mi z uszycia czapki KLIK
Początkowo z owych pozostałości chciałam uszyć spódniczkę:) 
Jednak gdy skroiłam materiał, sfastrygowałam go i przymierzyłam, to stwierdziłam, że nie jest to dobry pomysł, bo wyglądałam jak +5kg (materiał to polar).

I tak siadłam i myślałam, co by tu wykombinować i zapaliło mi się światełko- komin do kompletu:)





Początkowo miał być z suwakiem, ale po wszyciu materiał źle się układał, więc go wyprułam;)




Tak wygląda gotowy komin:)


6 komentarzy:

  1. jesteś pewna, że w zestawie z czapką będzie to wyglądało dobrze?? proszę o zdjęcia, chcę się przekonać;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ! Muszę spróbować również, zrobić takie cudo :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki on ma śliczny kolor i jak milusio wygląda! ;O

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...