Strony

czwartek, 6 września 2012

Coral&mint

Cześć:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jasną stylizację utrzymaną w kolorystyce koralowo-miętowej.
Nie za bardzo mam ochotę się rozpisywać, gdyż źle się czuję, stąd zapraszam Was do obejrzenia zdjęć;)
Zdradzę tylko, że jutro będzie post z jeansową koszulą, a w sobotę pochwalę się Wam 3 kompletami bikini, które kupiłam na wyprzedaży w Calzedonii;)














marynarka, torebka- allegro.pl
top, spodnie- Pimkie
baleriny- Primark
kolczyki- Orsay
bransoletki- La Gelateria, Rossmann, Pepco, C&A+DIY, Primark

9 komentarzy:

  1. uwielbiam takei dodatki jakie masz na rekach <3 po prostu cudo!
    i torebka <3

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. super sweet look:))love your flats! would you like to follow each other on GFC and bloglovin? let me know:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jak baleriny komponują się z prążkami na bluzce. Odważny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, uwielbiam takie radosne outfity :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...