Strony

niedziela, 22 kwietnia 2012

Wedding outfit

Hi,

Yesterday we were, me and my fiance, at the wedding because our friends were getting married . 
Today I'd like to show you my outfit from yesterday.
I hope you'll like it as much as I am:) 

~~~

Hej,

Wczoraj ja i mój narzeczony byliśmy na weselu, gdyż nasi przyjaciele brali ślub. 
Dziś chciałabym pokazać Wam mój wczorajszy outfit. 
Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak bardzo jak i mnie:)



















dress- allegro.pl
high heels- topobuwie.pl
clutch- fleq.pl
flower- I don't remember;)
earrings- Orsay

9 komentarzy:

  1. pieknie wygladalas!! swietny dobor kolorow a sukienka marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze 65 i 68 ze względu na krągłości ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG you look gorgeous
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ;D. Rewelacja!;p.
    Kocham kontrast, pomarańcz z takim odcieniem niebieskiego!;).
    A jak wesele?;).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : lovagex3.blogspot.com ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestawienie kolorystyczne! :)
    jeszcze tu kiedyś wróce - miły blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! You look so beautiful! Ich love the color of your dress.
    Greetings from Germany
    Jasmin
    http://jasmin-sunshine.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki są mega!!
    Stylizacja bardzo prosta a zarazem elegancka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sukienka i mega kopertówka:)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...