Strony

czwartek, 19 stycznia 2012

Płasko, płaściutko...

Jak już wspominałam, nie lubię zimy, więc dziś jak zwykle w płaskich butach;)

Szpilki zacznę nosić, jak zrobi się cieplej i nadejdzie wiosna, wtedy też będzie można poszaleć ze stylizacjami;)

Poniżej strój do pracy, z nowo zakupioną bluzką z wyprzedaży;)

Nie przepadam za chodzeniem po sklepach, wolę zasiąść wygodnie przed kompem i wyszukiwać ciekawych aukcji na allegro albo znaleźć coś na stronie www moich ulubionych sklepów;)

Wtedy dzwonię do sklepu stacjonarnego, czy z danego modelu jest r.32 bądź 34 i wtedy jadę tę rzecz kupić;)

Jednak czasami zdarzy mi się pochodzić po sklepach (naprawdę baaardzo rzadko):)








blouse- Pimkie %
leggins- china shop
sweater- china shop
bag- allegro.pl
shoes- CCC
silver earrings with cubic zirconia- shop at the seaside




4 komentarze:

  1. ja w sklepie czuję się jak mysliwy na polowaniu xd choć na allegro też zaglądam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie męczy tłok, po prostu;) Ale nie mówię, bo czasami lubię po pracy zajechać do sklepów:)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...