Strony

środa, 13 lipca 2016

No lactose ice cream


Dziś przychodzę do Was z przepisem na lody truskawkowo-kokosowe.
Są bardzo proste w przygotowaniu, nie zawierają laktozy i są idealną alternatywą dla tych sklepowych (już ich nie jadam):)


Potrzebujemy (na jedną porcję) 100gram zmrożonych truskawek (mogą też być maliny bądź borówki)
oraz 100ml mleczka kokosowego. Całość po prostu razem blendujemy, ot cała filozofia:D
Jednak pamiętajcie, by truskawki trochę odtajały, inaczej możecie spalić blender
(z malinami nie ma tego problemu):P 

Choć przepis jest banalnie prosty, to poniżej macie filmik (bez muzyki w tle, z błędem- oczywiście są to lody truskawkowe
a nie malinowe:P ale ogarniałam nowy program, więc już byłam zmęczona), jak je przygotować:)
Zawsze to jakieś urozmaicenie na blogu :D

Makro:
7gr W/ 15gr T / ok.2gr B



Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. wyglądają mega apetycznie, upolowałam takie słoiczki w pepco <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawka z kokosem , ciekawe jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosa praktycznie nie czuć, ale ja uwielbiam to połączenie :)

      Usuń
  3. Wyglada to bardziej jak cos do picia ale myśle ze by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypić by się nie dało, chyba że gdyby poczekać aż się rozpuści trochę :) Lody te są mnie zwarte niż te robione z malin, gdyż musiałam truskawki troszkę rozmrozić :)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...