Strony

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Overknee shoes


W tym sezonie kozaki za kolano znów są modne.
W swojej kolekcji już nie raz miałam takowe, ale kilka par odsprzedałam, dwie zostawiłam,
a w tym sezonie nabyłam kolejne, tym razem z imitacji zamszu i na wysokiej szpilce.
Takich mi właśnie brakowało:)

W dzisiejszym zestawie postawiłam na czernie i szarości z odrobiną różu.
Jak Wam się podoba??;)












szal, golf- F&F | płaszcz- Shein | kozaki- Vices/renee.pl | rajstopy- Biedronka | kolczyki- Tally Weijl | torebka- Mohito

11 komentarzy:

  1. Super! W dodatku świetny płaszczyk, który idealnie uzupełnia się z kozakami. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem jest ładnie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  3. całość pięknie zabudowana, a po rozpięciu - niespodzianka - stylizacja z pazurem! świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozaki za kolano to rewelacyjna opcja!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kobieco i elegancko wyglądasz w tym zestawie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Udostępniłam twoja stylizacje, na moim blogu: http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ i na Facebook : https://www.facebook.com/Moda-na-obcasach-255652788104086/ . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kozaki. Na mnie wszystkie są za szerokie i szukam idealnych juz wieki :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś zmierzyć te, które są wiązane na górze??:)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...