Strony

czwartek, 19 listopada 2015

Universal


W większości przypadków robiąc zakupy, zwracam uwagę na to, by dana rzecz była uniwersalna.
 By można było ją ubrać na kilka sposobów, łączyć z innymi. Czyli robię naprawdę przemyślane zakupy,
rzadko wydaję pieniądze ot tak:) Jednak z tą sukienką było troszkę inaczej:P Spodobała mi się na wieszaku
i od razu chciałam ją mieć:P Potem w przymierzalni stwierdziłam, że będę ją mogła założyć kilka razy
w różnych zestawieniach- inna stylizacja TUTAJ:)

Jak Wam się podoba w bardziej eleganckim wydaniu??;)










sukienka- Pull& Bear | sweter- Bershka | zegarek, torebka- Parfois | botki- Stradivarius | rajstopy- Orsay | kolczyki- Sinsay

8 komentarzy:

  1. No podoba się , podoba! I to baaaardzo! :) W tym sezonie pokochałam bordo i burgund. Kochana, Tobie te kolory naprawdę pasują! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest mega, ale jeszcze lepsze sa botki!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam sukienki o takiej długości:) piękna stylizacja;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw idealny, a sukienka - cudo. A byłam ostatnio w Pull i nie było takich pięknych sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, świetne to połączenie sukienki z długim swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja!
    Sweter cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie. Jesteś boska. Uwielbiam Twoja figurę.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...