Strony

wtorek, 24 listopada 2015

Shein maroon dress


Sukienkę, którą możecie dziś zobaczyć, zamówiłam w Shein tylko dlatego, że była przeceniona.
Oczywiście wizualnie spodobała mi się, ale zdjęcie w realu dodane przez klientkę, nie zachęcało do kupna.
Stąd do końca nie byłam pewna co zostanie mi przysłane i czy to nie będą pieniądze wyrzucone w błoto:P
Jednak po otrzymaniu przesyłki moje obawy zniknęły. Na pewno wyższa kobieta miałaby już nią problem,
ponieważ byłaby za krótka, ale na mnie leży odpowiednio- zarówno na długość, jak i szerokość:P
 Dobrałam do niej złote i czarne dodatki, a usta oraz paznokcie pomalowałam pod kolor sukienki, czyli bordowy;)

Jak Wam się podoba całość??:)















sukienka- Shein | torebka- Mohito | kolczyki- Rossmann | zegarek- Parfois | szpilki- Prima Moda

7 komentarzy:

  1. WOW! Ale piękna sukienka! I jak cudnie się komponuje z Twoimi włosami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest obłędna:) wyglądasz bardzo kobieco i seksi:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale seksowna sukienka .. mega wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta sukienka! chyba jedna z ładniejszych które już pokazałaś, zaraz obok tej fuksjowej z wesela jak dobrze pamiętam! :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta sukienka, bardzo lubię wszystko co w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...