Strony

czwartek, 5 listopada 2015

Absurd


Absurdem jest to co się dziś dzieje w 'internetach' oraz w Krakowie i Warszawie. Czyli opiszę to, co umieściłam
we wpisie na swoim fan page'u FB. Chodzi mianowicie o wypuszczenie kolekcji "Balmain dla H&M",
kolejki od rana pod sklepami stacjonarnymi i o zastój w sklepie on-line, bo serwery nie wyrabiały:P

Dziś oficjalnie ruszyła sprzedaż (zarówno stacjonarna, jak i internetowa) kolekcji "Balmain dla H&M".
Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyż H&M co jakiś czas wypuszcza kolaboracje z dużymi modami mody,
ale ludzie rzucili się na tę kolekcję, jakby ją za darmo rozdawano. Pamiętam, że przy poprzednich
aż takiej masakry nie było. Albo może nie zwracałam tak na to uwagi??
 
Bądź co bądź stronka już działa, a to tylko dlatego że calutki asortyment został wykupiony.
Za to na Allegro interes kwitnie. Ceny 3-4 razy wyższe niż te sklepowe:P Spoko. Jak ktoś miał kasę,
żeby wyłożyć na ciuchy i wystawić na aukcje to luzik, ale jakim trzeba być skończonym idiotą,
by dać takiemu zarobić Np. kolczyki które normalnie kosztowały 129.9zł na allegro kosztują 399zł.
Podobnie t-shirt z napisem Balmain. Albo pierścionek z pierwotną ceną 59.9zł okazyjnie można kupić za 219zł.
Haha szok normalnie:) Jestem tylko ciekawa, jak szybko towar się rozejdzie:P Chyba że ludzie się zbuntują
i sprzedawcy będą zmuszeni wystawić produkty ponownie, ale w regularnych cenach.
Choć sądzę, że raczej to nie będzie miało miejsca, gdyż mnóstwo ludzi licytuje:P
Jeśli jesteście ciekawe/i, to wpiszcie w allegro "Balmain dla H&M" i możecie podziwiać te aukcyjne perełki:)

Ja tam wolę standardową odzież, w tradycyjnych cenach, a jak mnie kiedyś będzie stać (bo np. wygram w totka),
to kupię oryginalną kieckę Balmain w butiku w Paryżu:D A co tam pomarzyć zawsze można:P

A wracając na ziemię, zapraszam Was do obejrzenia dzisiejszej stylizacji;)












sweter, jeansy- Bershka | kolczyki- Sinsay | zegarek- Michael Kors | botki- Stradivarius | bluzka- H&M |
torebka- Paulina Schaedel | pompon- Hypnose | pomadka- MAC 'Studded kiss'

5 komentarzy:

  1. Genialny sweter i botki, idealny set na piękną jesień.
    To o czym piszesz to totalna masakra, ja takim praktyką mówię stanowcze NIE.
    Bardzo dobrze ci w bardziej!!! Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam filmik tego co się działo i koparka mi opadła. Tego się nie da opisać :D zwierzęta :p
    co do stylizacji uwielbiam taką długość swetrów. Wpadła mi w oko również torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty cardi, great look

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie to żadne zaskoczenie, bo na wangu i innych było tak samo :) co najwyżej mnie to smieszy. Ale nie ukrywajmy że jak komuś zależało bardzo to i za cenę z allegro bardziej się opłaca niż u Balmain. Bardziej rozwalają mnie rzeczy typu sprzedaż wieszaków h&mowskich z napisami kolekcji, to jest powalające ;-) a stylizacja supe

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...