Strony

sobota, 28 września 2013

Finally

Do tego posta szykowałam się prawie tydzień. Buty dostałam najszybciej, Salon_Anka naprawdę dba o klienta. Potem czekałam na sukienkę, która "szła" do mnie z Irlandii. Później trzeba było znaleźć czas na zdjęcia. Gdy już znalazła się chwila, to musiałam zaczekać na pogodę, która okazała się łaskawa wczoraj, czyli nie padało. 

Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek, bo co prawda aura wczoraj dopisała, to z racji urządzania domu trzeba było ponownie znaleźć chwilę na zdjęcia. A wierzcie mi, że jest to lada wyczyn, gdy wszędzie musi się jeździć, projektować, wybierać, dogadywać itp. i pstryk,
i dzień się kończy (i tak miałam urlop, a gdy pracuję, jest jeszcze gorzej wszystko zgrać:P);) No ale koniec końców udało się i e
fekty możecie zobaczyć poniżej:)

















fot. P:*

lity- Salon_Anka | sukienka (z paskiem), torebka- allegro.pl | rajstopy- Gatta | kolczyki- Rossmann | zegarek- Parfois |
 bransoletki- Bracelet SUN

11 komentarzy:

  1. Dość inaczej jak na Ciebie ... mało kolorowo :)
    Powiem szczerze, perfekcyjnie Ci wyszedł ten set.

    OdpowiedzUsuń
  2. podaj dokładnie gdzie kupiłaś tę sukienke

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest piękna, świetnie na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygladasz :) warto bylo czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia, świetny zestaw!!! Warto było czekać na tą sukienkę- jest prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się buciki podobają:)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...