Strony

niedziela, 30 czerwca 2013

What do you think about a lime dress??

Hej:)

W zeszłą sobotę oprócz udziału w Foto Day, szłam także na imprezę rodzinną ze strony mego narzeczonego. Na imprezie zostały uczczone 70 urodziny dziadka wraz z 50-leciem pożycia małżeńskiego dziadków. Dobrze wiecie, że ja nie przepadam za takimi uroczystościami (była to impreza wielkości średniego wesela, w sumie czułam się jak na weselu:P), jednak wyglądać trzeba było;) 

Specjalnie na tę okazję założyłam limonkową sukienkę, na którą chorowałam od dawna, aż w końcu udało mi się ją kupić:) Do tego czarne dodatki oraz usta i paznokcie w kolorze fuksji:) 
Jak Wam się podoba taki zestaw??:)




















sukienka- Atmosphere
naszyjnik- allegro.pl
szpilki- Prima Moda
kolczyki- Rossmann
torebka- Stradivarius





14 komentarzy:

  1. boska sukienka :) świetny fason i kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka *.*
    fajny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sukienka :) ma bardzo fajną fakturę :)
    wyglądałaś cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest przepiękna, ale ja zakochałam się w naszyjniku!:) PS Chodziłam do III LO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. Śliczna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka cudna, ale naszyjnik moim zdaniem najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka, bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam limonkę ...a ta sukienka jest wprost idealna <3 ! przepięknie w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka <3
    jesteś piękna *-*
    świetny blog ! - będę zaglądać częściej :)
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentowałas się rewelacyjnie!
    Sukienka przesliczna;)
    Cudo;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...