Strony

niedziela, 23 czerwca 2013

Shine bright like neon

Hej:)

Wczoraj odbyła się sesja fotograficzna z zielonogórskimi modowymi blogerkami pt. Foto Day. Relację z tego wydarzenia przedstawię Wam później (jak zdobędę zdjęcia), dziś natomiast chciałabym Wam pokazać zestaw, który miałam wczoraj na sobie. 

Jest to moja interpretacja stylizacji z neonową spódniczką. Przyznam szczerze, że znudziły mnie już typowe połączenia z nią, czyli neonowo-czarne zestawy. Ja postawiłam na prawie total neon look, czym zwracałam na siebie uwagę przechodniów, choć u much miałam największe wzięcie:P Aby jednak stylizacja nie była przesadzona, buty i torebka pozostały w stonowanej tonacji;)

Jak Wam się podoba??:)















bluzka- Atmosphere
spódnica- Cocktail Shock
szpilki- Prima Moda
torebka- allegro.pl
bransoletki- H&M, Rossmann
kolczyki- Orsay





28 komentarzy:

  1. Jak zawsze ładnie :)
    I paznokcie są ekstra :D co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są 2 lakiery- pod spodem Rimmel nr 260 "Funtime fuchsia", a na wierzch Inglot nr 139;)

      Usuń
  2. Wyglądasz fantastycznie! Cudowna jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your outfit is so adorable :) I love your shirt and your skirt, they work really well together. Again, amazing look!

    -Megan
    http://mymyitsmegan.blogspot.com/
    (I'm a fairly new blogger so if you have any tips on blogging I'd love to hear them :) Thanks!)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie Kochana wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja chociaż jak dla mnie to troszkę spódnica zlewa się z bluzką :) ale tak czy siak jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł, żeby z tyłu wyglądało jak sukienka:D

      Usuń
  7. extra stylizacja !!! pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz. Pazurki rewelacja i usta :D Neony również :D A fotki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez mialam przygotowac cala neonowa, ale na 1 ogien pojdzie czern z neonami :DDD

    piekna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dość połączenia czerń+neon;) ale mam pomysł na kolejny zestaw, tylko ta beznadziejna pogoda popsuła mi szyki;/

      Usuń
  10. Jaką wzięłaś długość całkowitą tej spódniczki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wzrostu ile masz? bo ja nie chciałabym żeby taka krótka była, a mam jakieś 168 cm :)

      Usuń
    2. Mam 158cm, więc będziesz musiała wziąć dłuższą:) Wydaje mi się, że 45cm byłoby odpowiednie:)

      Usuń
  11. Nie wyglądasz na 28 lat:) Śliczna spódniczka

    Pozdrawiam Sylwia:*

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...