Strony

wtorek, 18 czerwca 2013

My DIY maxi dress

Hej:)

We wczorajszym poście pokazałam Wam, jak uszyłam sukienkę maxi KLIK. Dziś natomiast chciałam Wam zaprezentować, jak wygląda na mnie:) Powiem Wam szczerze, że naprawdę jestem z niej zadowolona. Przy dzisiejszym mega upale sprawdziła się idealnie. Już planuję uszyć kolejną, ale troszkę inną- na cieńszych ramiączkach, bardziej pomarszczoną, z szerszymi kieszeniami;) Co prawda będzie to za jakiś czas, ale na bank będziecie o tym wiedzieć:)

Ale napiszcie, jak Wam się ta podoba??:)


















sukienka- DIY
sandały- Aldo
torebka- allegro.pl
bransoletki- Stradivarius, H&M, La Gelateria
zegarek- Oclock
kolczyki- Rossmann





14 komentarzy:

  1. Co prawda nie lubię długich sukienek/spódniczek ale Twoja jest świetna i bardzo ładnie w niej wyglądasz.. ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja też kiedyś nie lubiłam sukienek/spódnic maxi, a teraz mogłabym w nich chodzić cały czas:) Są mega wygodne i przewiewne:)

      Usuń
  2. Świetnie się prezentuje.
    Zdradż jaki masz na pazurkach lakier, bo również zwrócił moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A na paznokciach mam Inglot nr 723 (matowy) + pociągnięte błyszczącym bezbarwnym:)

      Usuń
  3. jest boska, jednak bez guziczków i ściągacza to by była wprost idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś megazdolna. Zazdroszczę Ci tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! świetna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka na prawde swietna! zapraszam w wolnej chwili do siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna sukienka! Uwielbiam wszystkie spódnice i sukienki z kieszeniami, ale ta jest rewelacyjna. Uszej fla mnie też taką? ';D

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...