Strony

sobota, 15 czerwca 2013

Let's talk about a long long skirt

Hej:)

Dziś przygotowałam dla Was zestaw z pomarańczową spódnicą maxi. Już mam jedną długą spódnicę w swojej szafie, ale tak ją polubiłam, że zapragnęłam kolejnej. Ta pochodzi ze sklepu PresKA. Jest niesamowicie wygodna, lekka i przewiewna, a więc idealna na upały bądź parną aurę:) Zestawiłam ją z płaskimi sandałkami, gdyż nie lubię ubierać obcasów/koturn do tego typu odzieży. Może kiedyś mi się to zmieni, a Was tymczasem zapraszam do obejrzenia stylizacji:)


Ps. Jeśli chcecie nabyć taką spódnicę, to na hasło ALL_ABOUT_ME macie 6% zniżki w sklepie http://www.preska24.pl/ :) Wystarczy, że w miejsce "Wpisz kod kuponu" wpiszecie ALL_ABOUT_ME :)


















spódnica- PresKA
top- H&M
sweter, naszyjnik- Reserved
kopertówka- fleq.pl
kolczyki- Orsay
bransoletki- Stradivarius, Orsay, Primark
sandały- Aldo





17 komentarzy:

  1. Super wyglądasz :)

    Zapraszam także do siebie i dodaję do obserwowanych :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w spódnicach maxi ;) u mnie nowy post ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka złowieszcza mina na drugim hahah ;>


    śliczna spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna koperta :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż to za lakier do paznokci ? Śliczna miętka ... podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier to Vipera nr 802 'High life';) Kupiłam go w 2011r., kiedy jeszcze na rynku nie było takiego wyboru mięty. Mama, wyjeżdżając na urlop, wzięła inny i musiałam nim pomalować:P Szału nie robi, ale generalnie nie polecam lakierów tej firmy:P Wolę Inglot, Golden Rose albo ostatnio Bourjois:) Albo Wibo z serii 'candy pastel trend';)

      Usuń
  6. śliczna spódnica, lubię takie w wersji maxi, na moim blogu również można zobaczyć pomarańczową spódnicę PresKA, ale w wersji neonowej mini, zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji :) http://turbanna.blogspot.com/2013/06/neonowe-wakacje-konkurs.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale obleśne stopy. Załóż pełne buty......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, najlepiej kalosze:D W upały jak znalazł, takie przewiewne obuwie:D

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...