Strony

wtorek, 25 czerwca 2013

Do I look like Little My??

Hej:)

Nie ukrywam, że koczek to moja ulubiona fryzura, z racji tego, że jest najwygodniejsza i najszybsza do ułożenia. Co prawda zauważyłam, że moje włosy na tym tracą, gdyż zwyczajnie w świecie łamią się;/ Dlatego teraz coraz częściej noszę warkocz;)

 Jednakże mając na głowie koczek i ilekroć patrząc w lustro, wydaje mi się, że wyglądam jak Mała Mi z bajki o Muminkach:P Charakter też miewam jak ta postać;) Tylko na co dzień nie noszę czerwonych sukienek ani różowych much:P A co na siebie zakładam, możecie zobaczyć poniżej:)


















bluzka- Pimkie
spódnica- PresKA
sandały- Aldo
torebla. allegro.pl
kolczyki- Rossmann
zegarek- Oclock
bransoletki- New Yorker, La Gelateria
naszyjnik- Reserved





20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):* Możesz ją kupić taniej- na hasło ALL_ABOUT_ME masz 6% zniżki w sklepie Preska:)

      Usuń
  2. Świetna spodnica, bardzo podoba mi się ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie to tak ładnie dzisiaj hahaha?; D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale wyglądasz, cudowne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM długie spódnice, mam je już w 3 kolorach i chce więcej :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja, piekne kolory!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koczek najlepszy na upały :), ja wynalazłam myk na koczek bez użycia gumek, ale zauwazyłam, że przez to strasznie mam powykręcane włoski pod spodem i teraz go unikam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się łamią, jak mam koczek, a mocno ich nie ściskam i nie używam recepturek (tylko normalną gumkę);/ Ubolewam nad tym strasznie, bo wygodnie mi w takim uczesaniu ;(

      Usuń
  8. Widzę, że blog się rozrasta i robi się coraz lepszy pod każdym względem!\

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) no i rzeczywiście wyglądasz troszkę jak Mala Mi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw:)
    spódniczka jest śliczna:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi również było bardzo miło! :*
    świetny zestaw! : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczkę kupiłaś czy masz ze współpracy ? :*

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...