Strony

sobota, 16 marca 2013

DIY harem pants- outfit

Hej:)

Jak większość z Was zapewne wie, jakiś czas temu uszyłam sobie haremki. Ci, którzy nie wiedzą, skąd się wziął pomysł na nie, odsyłam TUTAJ, gdzie opisuję historię ich powstania hehe:P To tyle na wstępie;)

Dzisiejszy zestaw składa się właśnie z tych spodni. Do nich założyłam marynarkę oraz bluzkę w, modne w tym sezonie, paski. Oczywiście buty na obcasie także musiały być, no i złote dodatki:) Jak Wam się podoba moja propozycja??:)























spodnie- DIY
bluzka- Cropp
marynarka- Atmosphere
botki- allegro.pl
torebka- Primark
kolczyki- Rossmann
bransoletka, naszyjnik, pierścionek- Orsay







12 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz :) te spodnie to teraz moja zmora :) chcę takie same a nigdzie ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie .. jednak brakuje mi jakiegoś "pazura" pasującego do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow:) spodnie wygladaja idealnie! USZYJESZ MI TAKIE?! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie mam za bardzo czasu obecnie i póki co szyję tylko sobie:P Ale będę pamiętać w razie czego:)

      Usuń
  4. Podoba mi się strój :) Masz talent do szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo Zielona Góra, jak miło że w naszym mieście się tak blogosfera rozwija. Świetnie wyglądasz!
    Twój outfit w Focusie naprawdę udany, pozdrawiamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne czerwone dodatki, wszystko sie fajnie komponuje :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodnie mi się bardzo podobają :D Zdolna bestia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...