Strony

czwartek, 17 stycznia 2013

The green post

Hej:)

Jakiś czas temu kupiłam zielony sweterek w Reserved (chwaliłam się nim na moim fan page'u KLIK), za którym naprawdę długo 'chodziłam'. Po przyjeździe do domu zauważyłam, że kolorystycznie idealnie współgra z moimi zielonymi spodniami z Orsay'a. Postanowiłam, że obie te rzeczy połączę z czarnymi dodatkami oraz shopper bag. Wg mnie wyszło dobrze, a Wy co sądzicie??:)


















sweterek, pasek- Reserved
spodnie- Orsay
koszula- Mohito
botki- allegro.pl
kamizelka- Stradivarius
torebka- nn
kolczyki- Rossmann
pierścionki- H&M, nn


4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :) ja bym się źle czuła cała w zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zielony !
    kamizelka jest śliczna, sweter i spodnie, wszystko mi sie bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great blog! Would you like to follow each other? Let me know..
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...