Strony

środa, 19 grudnia 2012

The ginger set

Cześć:)

Dziś w planach w ogóle nie miałam postu ze stylizacją. Jednak wczoraj z wieczora 'na szybkiego' uszykowałam sobie zestaw, który nie był jeszcze prezentowany na blogu. 
Stwierdziłam więc, że musi zostać sfotografowany;)

Niby nic takiego, dużo rudości, ale mi się podoba:)

Ps. Dziś rano była taka mgła, że na większości zdjęć było mnóstwo małych plamek. 
Stąd tak mało fotek, bo wybrałam tylko te bez tych małych paskudztw:P















kozaki, torebka, spodnie, pasek- allegro.pl
kamizelka- partnersa.pl
koszula, top- Primark
kolczyki- Rossmann

8 komentarzy:

  1. Lakier kupisz w sklepie internetowym http://sklep.barbra.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie,tak jak lubię :)
    zapraszam do mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny futrzak! <3 Chcę taki!
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nowe tło super!
    zestaw śliczny szczególnie kamizelka :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS !
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny seksowny zestaw, wyglądasz bosko. Świetna kolorystyka nawiązująca do natury, i to futerko. Piękne kozaki, aż ślina cieknie.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...