Strony

czwartek, 2 sierpnia 2012

What I wore yesterday

Hej:)

Jutro wieczorem wyjeżdżam na tygodniowy urlop (dwutygodniowy dopiero we wrześniu:P).

Jako że jestem perfekcjonistką i lubię planować, wszystko zostało przeze mnie załatwione już wcześniej.

  Mimo tego miałam jeszcze parę rzeczy do 'ogarnięcia' przed wyjazdem i wczoraj późno wróciłam do domu. Posta jednak stworzyłam, ale stwierdziłam, że nie ma sensu dodawać go o tak późnej porze, więc swoją premierę ma dziś.

Zapraszam do obejrzenia zestawu:)

Ksohp4 on Make A Gif, Animated Gifs


















wRzqou on Make A Gif, Animated Gifs


top- Pimkie
spódnica- Cropp
sandały- allegro.pl
kopertówka- fleq.pl
kolczyki- Orsay
bransoletki- Stradivarius
gumka do włosów- H&M

1 komentarz:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...