Strony

czwartek, 2 lutego 2012

BAD + new stuff + my braid

Hej ho,

Przypadkiem pojechałam jakieś 3h temu do galerii i jakiś tajemniczy głos wciągnął mnie do Orsay'a, gdzie kupiłam kurtkę i 2 sweterki (pudrowy dla siebie i czarny dla mamy; oba takie same, tylko inne rozmiary, a zdjęcie tylko mojego;)):P Oczywiście wszystko z przeceny:D

Ponadto dziś przyszły także moje butki z allegro:D Jak zwykle płaskie i czarne, czyli zimowo-jesienne;)

Poza tym chciałam Wam również pokazać mój outfit z dzisiaj oraz mój warkoczyk:D Kilka zdjęć zostało zrobionych na zewnątrz, reszta w domu, gdyż nie ma co ukrywać, jest straaasznie zimno:/

Do następnego:)

~~

Hi,

3 hours ago I drove to the mall where some mysterious voice took me to Orsay:P I got there a jacket and 2 sweaters (one for me and one for my mum; both the same but in different colours and sizes). I bought everything at a reduced rice:D

Besides I finally got my shoes which I had bought at allegro;)

I would like to show you my outfit from today and my braid, too:D Just a few pictures were taken outside, the rest at home 'cause it's been still so freezing cold outside;/

'See you' next time;)







my braid












Sweater- allegro.pl
tunic- Tally Weijl
leggins- allegro.pl
shoes- Quazi
coat- shop in Zielona Góra
gloves- shop in Zielona Góra
scarf- Pimkie

+

Nowe buty/ New shoes


Nowe rzeczy z Orsay'a/ New clothes from Orsay






8 komentarzy:

  1. Kurcze, jak Ty zaplotłaś ten warkocz? Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) A bardzo prosto się go plecie (a wygląda na niewykonalne:P), nie z 3, a z 5 części;) Może kiedyś pokażę, jak się to robi:)

      Usuń
  2. Warkocz super. Pokaż nam kiedyś jak się go robi:-) . Wpadnij do mnie w wolnej chwili jeśli masz ochotę. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, jak będę miała chwilkę, żeby nakręcić w miarę przyzwoity jakościowo film, to Wam pokażę;)

      Usuń
  3. Dziękuje pięknie za komentarz :) tak samo masz na nazwisko?:))haha fajnie. super ta tuniczka no i musze Ci pozazdrościć tych grubych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek mi się strasznie podoba;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...