Strony

niedziela, 29 stycznia 2012

Rudy, rudy rydz, czyli gdy byłam rudzielcem ;)

Hej,

Dziś z racji tego, że źle się czuję, nie chce mi się robić fot;)

W związku z tym, żeby 'nie opuszczać się' i Was nie zaniedbywać, chciałam Wam pokazać moje sesje tematyczne zrobione, w roku 2010, gdy miałam rude włosy (bardzo dobrze się w tym kolorze czułam, to tak przy okazji:P). 

Jedna z nich była utrzymana w stylu pin-up girl;) Za wszystkie stylizacje, make-up i włosy byłam odpowiedzialna ja, a zdjęcia robiła mi koleżanki siostra;)

Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu;)


































3 komentarze:

  1. ladny byl z Ciebie rudzielec ;DD

    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa! pięknie wyglądałaś w tym kolorze!!! cudne włosy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia:) Paulinko...cudna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...